Nog maar.... - Reisverslag uit Lisse, Nederland van Annelies Kloek - WaarBenJij.nu Nog maar.... - Reisverslag uit Lisse, Nederland van Annelies Kloek - WaarBenJij.nu

Nog maar....

Door: Annelies

Blijf op de hoogte en volg Annelies

15 Januari 2008 | Nederland, Lisse

2 weken en 3 dagen werken bij Sensitech!! Alles uitleggen, afhandelen en opruimen en dan met een gerust hart de deur achter me dichttrekken. Nog de laatste hand leggen aan wat beurzen en conferenties, maar dat zijn alleen maar leuke dingen om te doen!!
Dan lekker vr 1 feb vrij, heerlijk!! Ga met goed weer naar Oosterbeek om lekker te wandelen, een museum te bezoeken en als afsluiting heerlijk te gaan eten in Ede. Kijk daar echt al naar uit, veels te lang geleden dat ik daar geweest ben.
En dan...4 feb mijn eerste werkdag bij van Zanten. Hoe dichter bij het komt hoe meer ik me ga realiseren dat ik echt NL ga verlaten voor 7mnd en heel eerlijk....dat maakt me soms best verdrietig. Tuurlijk is het een heel mooi land om naar toe te gaan en tuurlijk is het een once in a lifetime opportunity, maar ik moet er ook veel (tijdelijk?) voor opgeven. Dat is misschien wel iets waar ik me gewoon overheen moet zetten, het is tenslotte "maar" 7 maanden. Maar vooralsnog lukt dat niet altijd even goed....

  • 19 Januari 2008 - 10:19

    Yvon:

    Hey zussie,
    Die 7 maanden vliegen voorbij, je bent weer terug in ons regenachtige koude kikkerlandje voordat je het weet. Met al die handige handigheidjes (telefoon, sms, email, fax, hyves etc) ben je toch dichterbij dan je denkt.

    Kussss Zus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Annelies

2008 wordt voor mij het jaar van de uitdagingen, een nieuwe baan waarvoor ik een half jaar in Nieuw Zeeland gedetacheerd zal worden. Rakaia is de plaats waar ik naar toe zal gaan, een klein dorpje ongeveer 50km zuidelijk van Christchurch. Wat ik ervan moet verwachten, geen idee, ik zie wel wat er allemaal op mijn pad komt, maar een uitdaging is het zeker!!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 236
Totaal aantal bezoekers 7836

Voorgaande reizen:

19 Juni 2008 - 17 Oktober 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: