Dipje... - Reisverslag uit Rakaia, Nieuw Zeeland van Annelies Kloek - WaarBenJij.nu Dipje... - Reisverslag uit Rakaia, Nieuw Zeeland van Annelies Kloek - WaarBenJij.nu

Dipje...

Door: Annelies

Blijf op de hoogte en volg Annelies

27 Juni 2008 | Nieuw Zeeland, Rakaia

24 juni
Vanmorgen was ik erg vroeg wakker (alweer!!) en had ik mijn eerste dipje…heb erg veel liggen piekeren en nadenken totdat ik mijn bed uit moest…over dingen die erg belangrijk zijn voor mij, maar waar ik toch niets aan kan veranderen/doen…Ik mis NL toch wel moet ik zeggen…niet NL in het algemeen maar eigenlijk maar 1 persoon…. als ik heel eerlijk moet zijn vind ik het toch wel erg moeilijk om niet bij Bri te zijn…dat is iets wat ik van tevoren niet had verwacht eerlijk gezegd. ..maar waar ik toch mee moet zien te leven de komende maanden…en als dat niet lukt kijk ik wel wat ik ga doen!!

Als de dagen maar druk zijn, dan heb ik niet zoveel tijd om te piekeren …en de eerste 2 dagen was het toch wel redelijk druk. Vandaag voor mezelf een procesbeschrijving gemaakt en Mariet geholpen in de schuur met allerlei werkzaamheden waarbij de grootste toch wel het omkaarten van een complete container Australie was. Best leuk werk..maar mijn handen en armen waren toch best moe het einde van de dag…ben ook niets gewend he!!

Vandaag met Erik afgesproken om van het weekend Christchurch te gaan bezoeken…beetje de toerist uithangen. Hij is de enige man/jongen in huis die net als ik nog niets heeft gezien en ook zeker van plan is dit wel te doen…dus ben daar wel blij mee…want om alles alleen te doen zie ik ook niet zo zitten. Mariet wil me ook wel op sleeptouw nemen, dus denk dat ik de weekenden wel goed ga doorkomen hier…en toch behoorlijk wat kan zien buiten het werken om…

De meeste dagen zullen gevuld zijn met werken en niet zo spannend, dus zal voornamelijk gaan updaten na het weekend!!