Mijn eerste reis - Reisverslagen van Annelies Kloek - WaarBenJij.nu Mijn eerste reis - Reisverslagen van Annelies Kloek - WaarBenJij.nu

Mijn eerste reis

2008 wordt voor mij het jaar van de uitdagingen, een nieuwe baan waarvoor ik een half jaar in Nieuw Zeeland gedetacheerd zal worden.
Rakaia is de plaats waar ik naar toe zal gaan, een klein dorpje ongeveer 50km zuidelijk van Christchurch. Wat ik ervan moet verwachten, geen idee, ik zie wel wat er allemaal op mijn pad komt, maar een uitdaging is het zeker!!

Recente Reisverslagen:

09 Juli 2008

Naar huis.....

29 Juni 2008

Christchurch

27 Juni 2008

En alweer gewerkt!!

27 Juni 2008

Dipje...

27 Juni 2008

1e dag werken!!
Annelies

2008 wordt voor mij het jaar van de uitdagingen, een nieuwe baan waarvoor ik een half jaar in Nieuw Zeeland gedetacheerd zal worden. Rakaia is de plaats waar ik naar toe zal gaan, een klein dorpje ongeveer 50km zuidelijk van Christchurch. Wat ik ervan moet verwachten, geen idee, ik zie wel wat er allemaal op mijn pad komt, maar een uitdaging is het zeker!!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 7849

Voorgaande reizen:

19 Juni 2008 - 17 Oktober 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: