1e dag werken!! - Reisverslag uit Rakaia, Nieuw Zeeland van Annelies Kloek - WaarBenJij.nu 1e dag werken!! - Reisverslag uit Rakaia, Nieuw Zeeland van Annelies Kloek - WaarBenJij.nu

1e dag werken!!

Door: Annelies

Blijf op de hoogte en volg Annelies

27 Juni 2008 | Nieuw Zeeland, Rakaia

23 juni

Vandaag mijn eerste dag gewerkt…en wat een lange dagen maken ze hier zeg!! Beginnen om 07.00 en klaar om 17.30….dat betekent dus beginnen in het donker en eindigen in het donker…het lijkt wel winter ;-)!!

Vanmorgen bij aankomst was het een beetje vreemd…iedereen was druk in de weer en ik had geen idee wat ik moest gaan doen. Uiteindelijk kreeg ik rond 08.00 een rondleiding van Elise, waarna ik even kon kijken of Bolmate zou werken hier…en dat deed het…niet helemaal met de juiste wachtwoorden, maar die krijg ik hopelijk zo snel mogelijk!!

De rest van de dag veel uitleg gekregen van Mariet, samen een container klaargemaakt voor Australie en wat handelingen verricht in Access aangezien ik dat programma ook graag onder de knie wil krijgen.

’s Middags een aantal uur met Angela aan de weight teller gestaan, hier worden de bollen op gewicht gesorteerd, wat dan overeenkomt met een bepaalde maat….was best leuk om te doen zeker omdat ik ook goed op moest letten op te klein, niet schoon etc…

De dag ging redelijk snel voorbij….hopelijk de rest van de 4mnd ook!!

Kussss

A.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Annelies

2008 wordt voor mij het jaar van de uitdagingen, een nieuwe baan waarvoor ik een half jaar in Nieuw Zeeland gedetacheerd zal worden. Rakaia is de plaats waar ik naar toe zal gaan, een klein dorpje ongeveer 50km zuidelijk van Christchurch. Wat ik ervan moet verwachten, geen idee, ik zie wel wat er allemaal op mijn pad komt, maar een uitdaging is het zeker!!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 116
Totaal aantal bezoekers 7853

Voorgaande reizen:

19 Juni 2008 - 17 Oktober 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: