De eerste stap is gezet... - Reisverslag uit Lisse, Nederland van Annelies Kloek - WaarBenJij.nu De eerste stap is gezet... - Reisverslag uit Lisse, Nederland van Annelies Kloek - WaarBenJij.nu

De eerste stap is gezet...

Door: Annelies

Blijf op de hoogte en volg Annelies

03 Januari 2008 | Nederland, Lisse

Ik heb mijn huidige baan opgezegd om met ingang van 1 februari te beginnen in mijn nieuwe functie van commerical medewerkster binnendienst bij een groot bloembollen export bedrijf. Werken in de bloembollen is natuurlijk niet helemaal nieuw voor mij, heb het tenslotte al 8,5 jaar gedaan, dus veel geheimen zal het niet meer hebben (hoop ik). De kersen op de taart wat betreft deze nieuwe baan is dat ik de mogelijkheid heb gekregen om vanaf 1 april een half jaar in NZ te gaan werken, en dat was natuurlijk een kans die ik niet kon laten lopen (vonden veel mensen). Toch heeft het me behoorlijk wat piekeren/nadenken gekost voor ik deze stap uiteindelijk heb durven nemen. Dit online dagboek wil ik gaan gebruiken om iedereen die het wil lezen op de hoogte te houden van de dingen die ik in het land van de witte wolk ga meemaken. Buiten het werken daar wil ik in die 6mnd proberen om zoveel mogelijk te gaan zien en te gaan beleven, as this is a once in a lifetime opportunity!!

-x- A.

  • 08 Januari 2008 - 21:08

    Alexandra:

    First of all: nen DIKKE proficiat met de nieuwe baan!!! En voor de rest kan ik maar dit zeggen: geniet er voor 200% van - dit is inderdaad a once in a lifetime opportunity! Wel heel erg leuk dat je je ervaringen op deze manier met ons deelt - ik geniet er nu al van... Liefs en tot de 19e!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Annelies

2008 wordt voor mij het jaar van de uitdagingen, een nieuwe baan waarvoor ik een half jaar in Nieuw Zeeland gedetacheerd zal worden. Rakaia is de plaats waar ik naar toe zal gaan, een klein dorpje ongeveer 50km zuidelijk van Christchurch. Wat ik ervan moet verwachten, geen idee, ik zie wel wat er allemaal op mijn pad komt, maar een uitdaging is het zeker!!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 72
Totaal aantal bezoekers 7887

Voorgaande reizen:

19 Juni 2008 - 17 Oktober 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: