Vooruit kijken - Reisverslag uit Lisse, Nederland van Annelies Kloek - WaarBenJij.nu Vooruit kijken - Reisverslag uit Lisse, Nederland van Annelies Kloek - WaarBenJij.nu

Vooruit kijken

Door: Annelies

Blijf op de hoogte en volg Annelies

08 Januari 2008 | Nederland, Lisse

Over minder dan 3 maanden ben ik in het land van de witte wolk, maar gek genoeg ben ik nog maar heel weinig bezig met mijn nieuwe baan. Wel kijk ik vooruit naar alle mogelijke activiteiten die ik kan gaan ondernemen in dit (in mijn ogen) heel mooie land. Ik wil gaan proberen om in de 6mnd die ik er aan het werk ben al heel veel te gaan zien van het Zuider eiland voor zover dit mogelijk is.
Iedereen die ik spreek die er wel eens geweest is roemt de natuur op het Zuider eiland, dus dat is iets waar ik zeker van wil gaan genieten. Een manier om dit te doen is uiteraard te voet of per fiets. Helaas kunnen dan maar kleine afstanden afgelegd worden. Per toeval kwam ik op de website http://www.newzealand.com en hier vond ik een paar auto routes. Aangezien ik eerst in de buurt wil beginnen, leek onderstaande route me wel een leuke/mooie.

http://www.newzealand.com/travel/getting-to-around-nz/driving-routes/christchurch-hanmer-springs-christchurch.cfm/context/print.html

Lekker genieten van massages en warmwater baden in Hanmer Springs...klinkt goed toch!! Of het er ook echt van gaat komen blijft afwachten, maar vooruit kijken mag....toch?

-x- A.

  • 08 Januari 2008 - 12:04

    Jolanda:

    Hey Annelies,

    Het klinkt heel gaaf! Dat zal wat anders worden dan dit kleine landje! Succes met de voorbereidingen alvast en dat veel plezier wensen gaat nog wel komen! Want ik zal je nog wel een aantal keren zien van te voren. Tot morgen! Gr, Jolanda.

  • 08 Januari 2008 - 14:08

    Christine:

    heeey Annelies
    Wat onwijs leuk! ik ben al helemaal nieuwsgierig voor jou haha:) lijkt me echt een hele ervaring en heel spannend, wel dapper hoor! ik ga je site goed in de gaten houden. wel jammer dat we je langs de lijn moeten missen. ik wil je iig alvast heeel erg veel plezier wensen maar ik zie je morgen en zondag nog wel, toch?
    xxx Chris

  • 08 Januari 2008 - 19:57

    Sandra:

    Hey Annelies,

    Wat leuk, misschien kom je mijn broertje ook nog tegen. Hij gaat de maand mei rondtrekken door Nieuw Zeeland.
    Wat een toeval groetjes Sandra

  • 09 Januari 2008 - 11:29

    Jeroen:

    Heey Lieske,

    Gaaf, nu kunnen we ook nog je avonturen volgen. Ik heb deze site toegevoegd aan me favorieten. Spreek je weer snellie

    Kuzzz Jeroen

  • 09 Januari 2008 - 19:08

    Mam:

    Heee lieffie,ga je missen!!! Maar we wensen je heel veel plezier en een fantastische tijd daar. Kussies Mam

  • 12 Januari 2008 - 09:07

    Martijn:

    Jammer dat je weggaat maar ik hoop dat je in nieuw- zeeland plezier hebt met mij gaat het goed en haal goede cijfers op schoo. Ik spreek je nog wel.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Annelies

2008 wordt voor mij het jaar van de uitdagingen, een nieuwe baan waarvoor ik een half jaar in Nieuw Zeeland gedetacheerd zal worden. Rakaia is de plaats waar ik naar toe zal gaan, een klein dorpje ongeveer 50km zuidelijk van Christchurch. Wat ik ervan moet verwachten, geen idee, ik zie wel wat er allemaal op mijn pad komt, maar een uitdaging is het zeker!!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 110
Totaal aantal bezoekers 7855

Voorgaande reizen:

19 Juni 2008 - 17 Oktober 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: