Het aftellen is nu echt begonnen.... - Reisverslag uit Lisse, Nederland van Annelies Kloek - WaarBenJij.nu Het aftellen is nu echt begonnen.... - Reisverslag uit Lisse, Nederland van Annelies Kloek - WaarBenJij.nu

Het aftellen is nu echt begonnen....

Door: Annelies

Blijf op de hoogte en volg Annelies

28 Januari 2008 | Nederland, Lisse

Nog maar 4 daagjes werken bij Sensitech, dan 1 dagje vrij waarin ik alleen maar leuke dingen ga doen en dan ga ik na een relaxed (?) weekend beginnen bij van Zanten. Waarschijnlijk gaat er de eerste weken heel veel op me af komen en zal ik totaal murw gelult thuis komen, maar het zal denk geen weken duren voor ik weer helemaal in het bloembollen wereldje zit!! Het wereldje waar ik slechts 1,5 jaar uit geweest ben.
Hopelijk krijg ik snel meer inzicht in de datum van vertrek en waar ik precies terecht ga komen want er moeten nml nog best veel dingen geregeld worden en 2 mnd is voor sommige dingen best kort eigenlijk.
Er bestaat zelfs de kans dat ik eerder dan april NL tijdelijk ga inruilen voor NZ, maar ik hoop eigenlijk dat dat niet gaat gebeuren. Eerder weg betekent eerder afscheid nemen van alles en iedereen en dat wil ik het liefst zo lang mogelijk uitstellen!!

-x- A.

  • 28 Januari 2008 - 15:51

    Zus:

    nou eh, daar moeten we het nog maar een over hebben.... Dat je er op onze verjaardag niet bent is al verschrikkelijk (:-)), maar je zorgt wel dat jer er op Menno zijn verjaardag bij bent hoor!!!
    Liefs zus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Annelies

2008 wordt voor mij het jaar van de uitdagingen, een nieuwe baan waarvoor ik een half jaar in Nieuw Zeeland gedetacheerd zal worden. Rakaia is de plaats waar ik naar toe zal gaan, een klein dorpje ongeveer 50km zuidelijk van Christchurch. Wat ik ervan moet verwachten, geen idee, ik zie wel wat er allemaal op mijn pad komt, maar een uitdaging is het zeker!!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 96
Totaal aantal bezoekers 7849

Voorgaande reizen:

19 Juni 2008 - 17 Oktober 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: