De kogel is door de kerk!!! - Reisverslag uit Lisse, Nederland van Annelies Kloek - WaarBenJij.nu De kogel is door de kerk!!! - Reisverslag uit Lisse, Nederland van Annelies Kloek - WaarBenJij.nu

De kogel is door de kerk!!!

Door: Annelies

Blijf op de hoogte en volg Annelies

31 Maart 2008 | Nederland, Lisse

Inmiddels bijna 2 maanden aan het werk bij Royal van Zanten...en ik moet zeggen, het bevalt me prima. Leuk bedrijf, leuke collega's en bovenal leuk werk!!
Afgelopen vrijdag gesprek gehad met mijn leidinggevende, want zo aan het einde van mijn proeftijd moest dat even gebeuren natuurlijk. Het werd een kort gesprek, zij zijn blij met mij en ik ben blij met hen, dus dat was ook weer geregeld.
Grootste deel van het gesprek was denk nog wel het plannen van een vertrekdatum. Nou we zijn er helemaal uitgekomen, de vertrekdatum staat gepland rond 5 juni. Dus voldoende tijd om alles in orde te maken, te genieten van de liefde en hopelijk toch nog even genieten van wat betere temperaturen dan dat we de afgelopen weken hebben gehad!!
Een ticket NZ-NL zal er nog niet geboekt worden, omdat er vooraf moeilijk te bepalen is wanneer de drukte daar over is. Maar zoals het er nu naar uit ziet ben ik eind oktober weer terug om iedereen te pesten!!
Alhoewel het nog 2 maanden weg is, zullen een deel van mijn spullen morgen al in een container richting NZ vertrekken, scheelt weer sjouwen in juni!! Vanavond maar eens een paar dozen vullen met winterkleding, want dat heb ik hopelijk hier niet meer nodig!!


Update:
Het is nu 1 dag later, en ik ben gewoon vergeten om dozen te vullen...container weg...ik pech!!

-x- A.

PS. Hieronder wat foto's van het bedrijf in NZ en het uitzicht wat ik daar zal hebben.

  • 02 April 2008 - 07:18

    Chantal:

    Kan maar een dingen zeggen WAT GAAF,
    ga zo met je mee het is zo'n prachtig land.

    SUC6

  • 03 April 2008 - 17:53

    Zussie:

    Spannend!!! Dus over een paar weken vertrek je al.... maar minder lang dan je dacht. Enne.. je mag mij altijd komen pesten hoor!!!
    Kusssss zus

  • 14 April 2008 - 15:48

    Niels:

    dat heb je goed dat je trug moet komen om hiet iedereen te pesten anders komen we je gewoon halen maar wel een uitdaging

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Annelies

2008 wordt voor mij het jaar van de uitdagingen, een nieuwe baan waarvoor ik een half jaar in Nieuw Zeeland gedetacheerd zal worden. Rakaia is de plaats waar ik naar toe zal gaan, een klein dorpje ongeveer 50km zuidelijk van Christchurch. Wat ik ervan moet verwachten, geen idee, ik zie wel wat er allemaal op mijn pad komt, maar een uitdaging is het zeker!!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 90
Totaal aantal bezoekers 7889

Voorgaande reizen:

19 Juni 2008 - 17 Oktober 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: