We zijn er eindelijk uit!! - Reisverslag uit Lisse, Nederland van Annelies Kloek - WaarBenJij.nu We zijn er eindelijk uit!! - Reisverslag uit Lisse, Nederland van Annelies Kloek - WaarBenJij.nu

We zijn er eindelijk uit!!

Door: Annelies

Blijf op de hoogte en volg Annelies

23 April 2008 | Nederland, Lisse

Nadat vorige week Elise uit NZ op bezoek was en we ruimschoots hebben kunnen praten over het gebruik van Bolmate in NZ is er besloten om 19 juni als vertrekdatum aan te houden...

Ik zie heel veel voordelen aan deze datum:
- Misschien toch nog een beetje zon voor mij dit jaar
- De poulewedstrijden van het EK nog meemaken....
- En natuurlijk iets langer bij mijn vriendin blijven :-)!!

De periode dat ik daadwerkelijk in NZ zal zijn zal uiteindelijk uitkomen op een maand of 4, lang genoeg als je het mij vraagt!!

In NZ ga ik samen met 2 jongens/mannen in een huis wonen. Ieder heeft hier zijn eigen kamer, maar woonkamer/keuken/badkamer moet uiteraard gedeeld worden. De huizen worden verwarmd dmv een houtkachel, dus echt warm zal het zeker 's nachts niet zijn, gelukkig heb ik al wat warme truien en kleding meegegeven met een container!!

Het worden lange dagen, van gemiddeld 9 a 10 uur en ook op zaterdag werken wordt niet geschuwd, gelukkig ben ik niet bang voor een beetje werk!!

Hopelijk ga ik genoeg tijd overhouden om nog wat van het land te zien, maar zoals het er naar uit ziet gaat dat zeker lukken. Wat ik zeker van plant ben is het bezoeken van de hondenrenbaan in Christchurch, dit is betrekkelijk dicht in de buurt en ik ben erg benieuwd hoe dat daar in z'n werk gaat!!
Wat ik nog meer ga doen daar, de tijd zal het leren!!

-x- A.

• 13 Juni 2008 - 09:28

Germa:

Hey Lies.

Nog een paar dagen en dan vertrek je. Gaaf hoor! Geniet ervan en maak veel foto's!