Bijna!! - Reisverslag uit Lisse, Nederland van Annelies Kloek - WaarBenJij.nu Bijna!! - Reisverslag uit Lisse, Nederland van Annelies Kloek - WaarBenJij.nu

Bijna!!

Door: Annelies

Blijf op de hoogte en volg Annelies

17 Juni 2008 | Nederland, Lisse

Vandaag mijn laatste dag gewerkt in NL en over 2 dagen gaat het grote avontuur beginnen. De orders zijn ingeboekt en mijn bureau is bijna leeg!!
Ik zie heel erg op tegen de lange reis, maar heb 1 gelukje, zit beide vliegreizen aan het raam zoals het er nu naar uit ziet..dat zie ik toch wel als een heel groot voordeel, misschien wordt slapen hierdoor wat makkelijker.
Vandaag en morgen nog mijn koffer inpakken en goed bedenken wat ik allemaal mee ga nemen. 20kg is het maximum, maar gelukkig zijn er al wat spullen van mij aangekomen in NZ, dus mijn koffer gaat hopelijk niet over die 20kg heen..
Vorige week vrijdag een bescheiden feestje gegeven en het mooiste kado was toch wel de 4-1 overwinning van NL of Frankrijk. Afscheid genomen van vrienden en familie, dus de grote reis kan beginnen!!

Kus A.

  • 19 Juni 2008 - 10:37

    Mam:

    Nou Lieffie,als het goed is,zit je op dit moment in de lucht.We hopen dat het je gaat bevallen in NZ (maar niet zo goed,dat je niet meer terug komt) Heb het onwijs naar je zin!!!!
    Groejes Pap en Mam

  • 19 Juni 2008 - 12:30

    Martijn:

    Veel succes in Nieuw -Zeeland. Ik hoop dat je het naar je zin zult krijgen net zo naar je zin als in Nederland.

    Groetjes Martijn

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Annelies

2008 wordt voor mij het jaar van de uitdagingen, een nieuwe baan waarvoor ik een half jaar in Nieuw Zeeland gedetacheerd zal worden. Rakaia is de plaats waar ik naar toe zal gaan, een klein dorpje ongeveer 50km zuidelijk van Christchurch. Wat ik ervan moet verwachten, geen idee, ik zie wel wat er allemaal op mijn pad komt, maar een uitdaging is het zeker!!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 70
Totaal aantal bezoekers 7884

Voorgaande reizen:

19 Juni 2008 - 17 Oktober 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: